Recenzii Mayo gazdă și opinia experților

Prezentare generală a experților

Rapid & Gazduire de încredere

Host Mayo este o companie de găzduire care face parte dintr-un grup mai mare de site-uri web care oferă soluții electronice pentru companii și persoane fizice. Acestea sunt în jur din 2008 oferind o varietate de servicii, inclusiv hosting. Ei spun că principalul lor obiectiv este de a oferi clienților o experiență de găzduire foarte rapidă, fără a le percepe taxe excesive. Se pare că au reușit să îndeplinească acest obiectiv și vor fi de ceva timp.

Gazduirea lor are sediul în Statele Unite și operează în centre de date situate în Dallas, TX și Los Angeles, CA. Acest lucru le permite să servească oameni din toată America de Nord cu găzduirea de care au nevoie. În plus, gazda Mayo oferă utilizatorilor lor unități de stare solidă pentru a vă asigura în continuare o experiență de găzduire rapidă.

Uptime & Fiabilitate

Gazduire foarte de încredere

Mediul de găzduire al acestei companii va fi foarte puternic. Folosesc SSD-uri, care ajută la menținerea lucrurilor și la mișcare rapidă. În plus, acestea oferă procesoare Intel și alte echipamente hardware de înaltă calitate pentru a preveni întreruperile din cauza defecțiunilor hardware. Centrele de date din care operează sunt gestionate bine pentru un mediu stabil și bun. Pachetele de găzduire dedicate vin și cu protecție DDoS, ceea ce este esențial pentru fiabilitate astăzi.

Caracteristici

Opțiuni de găzduire diverse disponibile

Puteți alege dintre orice tip de găzduire de care aveți nevoie, inclusiv opțiuni partajate, VPS, servere dedicate și revanzări. Toate pachetele de găzduire partajate au în ele unități de stare solidă pentru o viteză și fiabilitate deosebite. Există patru niveluri din care să alegeți, toate având lățimea de bandă nelimitată. Opțiunea de nivel de intrare oferă 1 concert de spațiu pe disc și permite să fie găzduit doar un domeniu. Dacă mergeți la pachetul de găzduire partajat de nivel superior, vi se va permite spațiu de disc, lățime de bandă, utilizatori, domenii, baze de date și adrese de e-mail..

Pachetele VPS vin de asemenea cu unități de stare solidă, pachetul de nivel de intrare având 5 puncte de spațiu pe un SSD. VPS de nivel scăzut are, de asemenea, 512 MB RAM, 1 procesor și 2 TB de lățime de bandă. Puteți trece prin șase niveluri de găzduire VPS, iar în partea de sus veți obține 8 giguri de memorie RAM, 100 GIGS de spațiu pentru unitate, 4 CPU și 7 TB de lățime de bandă. Toate opțiunile VPS includ panoul de control SolusVM și opțiunea de a alege dintre mai multe sisteme de operare.

Gazda Mayo are opt opțiuni de server dedicate preconfigurate din care puteți alege. Primele șase sunt configurații „valoare de bază”, iar primele două sunt configurații „avansate”. Toți aceștia folosesc procesoare Xeon și RAM DDR3 pentru baza RAM, dar DDR4 pentru opțiunile avansate. Cu serverele dedicate, puteți alege dintre unitățile SATA sau unitățile în stare solidă, în funcție de preferințele dvs. Serverele pot fi localizate în Chicago, Dallas, Los Angeles sau Miami, pentru o mai mare flexibilitate.

A sustine

Suport tehnic 24/7

Echipele de asistență cu Host Mayo sunt foarte rapide pentru a răspunde la bilete sau alte probleme și, de obicei, pot rezolva problemele tehnologice imediat. Sunt angajați 24/7 și își monitorizează sistemele, astfel încât să poată rezolva probleme înainte de a provoca impactul utilizatorului. De asemenea, oferă și întrebări frecvente și forumuri de asistență, care pot oferi o mulțime de informații valoroase pentru accesarea clienților atunci când este nevoie.

Preț

Preturi foarte rezonabile

Prețurile sunt destul de mici cu această companie, chiar surprinzător de scăzute în unele zone, în funcție de tipul de funcții pe care le veți obține. De exemplu, pachetul de hosting partajat la nivel de intrare este de doar 1 USD pe lună dacă plătiți un an la un moment dat. Pentru acest preț redus, primiți un pachet de gazduire destul de bun dacă aveți nevoie doar de un singur site web. Opțiunea de găzduire partajată este de doar 4,16 USD pe lună. Gazduirea VPS începe de la 2,50 USD pe lună și ajunge până la 25 USD pe lună. Acestea sunt prețuri mici și, deși nu au pachete prea puternice disponibile, este totuși o ofertă bună pentru majoritatea oamenilor. În cele din urmă, serverele dedicate încep de la 30 USD pe lună și ajung la 284 USD. Nu au servere dedicate de ultimă generație, dar oricum nu este nevoie de cei mai mulți utilizatori.

Viteză

Gazduire foarte rapida pentru pret

Pentru cât de mult va trebui să plătiți cu această companie, veți primi o experiență de găzduire foarte rapidă. Gazda Mayo afirmă în mod specific că obiectivul lor este furnizarea de găzduire rapidă la un preț avantajos și au făcut o treabă minunată la îndeplinirea acestui obiectiv. Dacă sunteți doar în căutarea de găzduire pe site-uri web mici și mijlocii, nu veți găsi probabil o opțiune de găzduire mai rapidă și mai bună la ora actuală.

rezumat

Găzduire generală bună

Gazduirea cu Host Mayo este destul de bună pe toate nivelurile măsurabile. Deși există anumite probleme de care trebuie să conștientizeze, acestea nu vor fi o preocupare semnificativă pentru marea majoritate a utilizatorilor. Găsirea pachetului de găzduire potrivit cu această companie ar trebui să fie foarte ușoară, având în vedere configurația lor simplă, ceea ce face întotdeauna plăcut pentru utilizatorii de nivel de intrare.

Pro:

• Preturi accesibile
  • Conducte de stat solid